အမွန္တရားမ်ားႏွင့္အတူ ေပါက္ဖြားလာေသာ ပြင့္ထြက္စကားသံမ်ား
Blogger Templates

Sunday, March 3, 2013

ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအက်ိဳးေဆာင္ ဦးဆြမ္လြတ္ဂမ္ ထံသို႔ KIA မွ ေသဒဏ္ခ်မွတ္ျခင္းခံရေသာ အရာရွိတစ္ဦး၏ ဇနီးမွေပးပို႔လာေသာ အသနားခံတိုင္ၾကားစာတစ္ေစာင္ ျဖစ္ပါတယ္။




ယံုၾကည္ေလးစားရပါေသာ KIO  ဥကၠဌႀကီးရွင့္
          ကၽြန္မနာမည္ ေခါနန္မ္ပါရွင္. ကၽြန္မမွာ သားတစ္ေယာက္၊ သမီးတစ္ေယာက္နဲ႔ ကေလးႏွစ္ေယာက္ရွိၿပီး ရွဒူစြပ္ရြာမွာ မိဘမ်ားနဲ႔အတူ ေတာင္ယာအလုပ္ကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ လုပ္ကိုင္စားေသာက္ေနပါတယ္ရွင္။ ကၽြန္မရဲ႕ေယာက်္ားကေတာ့ ကခ်င္ေဒသႀကီး လြတ္လပ္ဖို႔အတြက္ တိုက္ပဲြဝင္မယ္ဆုိၿပီး သူယံုၾကည္တဲ့ KIA ထဲကို ဝင္သြားတာ အခုဆိုရင္ (၈)ႏွစ္ေက်ာ္ရွိသြားပါၿပီ။ တစ္ႏွစ္တစ္ခါေလာက္ ကၽြန္မတို႔ရြာကို ျပန္လာၿပီး သားသမီးေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးေနပါတယ္ရွင္။ စစ္ျဖစ္ေနတ့ဲကာလအတြင္းမွာေတာင္ ကၽြန္မဆီကို တစ္ေခါက္ေရာက္လာပါေသးတယ္။ အဲဒီတုန္းကလည္း ဗမာစစ္တပ္ကို သူ.ဘယ္လိုတိုက္ထုတ္ပစ္မယ့္အေၾကာင္း၊ KIA ေခါင္းေဆာင္ႀကီးမ်ားကို အရမ္းေလးစား ေၾကာင္း၊ ယံုၾကည္ေၾကာင္း၊ ငါတို႔သားသမီးေတြ လြတ္လပ္ဖို႔အတြက္ ဆက္ၿပီးတိုက္ပဲြဝင္ရအံုးမယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေတြကိုပဲေျပာၿပီး သူတပ္ရွိရာ ပန္ေဆာင္ယန္ကို ျပန္သြားပါတယ္ရွင္။ အခုကၽြန္မေနာက္ဆံုး ၾကားသိရတာကေတာ့ ဗမာစစ္တပ္နဲ႔ဆက္သြယ္ဖို႔ ႀကိဳးစားတယ္ဆိုတဲ့ ေကအိုင္ေအစစ္သား (၄၂)ဦးကို လိုင္စင္ပို႔မွာ ဖမ္းထားတယ္လို႔သိရၿပီး အဲဒီလူေတြအကုန္လံုးကို KIA စစ္ဦးစီးခ်ဳပ္က ေသဒဏ္ေပးမယ္လို႔ေျပာခဲ့ေၾကာင္း ၾကားသိေနရပါတယ္ရွင္။ အဖမ္းခံထားရတဲ့ (၄၂)ေယာက္ထဲမွာ ကၽြန္မေယာက်္ား ဇခုန္ခ်မ္းေဘာလည္း ပါတယ္လို႔သိရပါတယ္ရွင္။ ကၽြန္မေယာက်္ားဟာ KIA တပ္ထဲကို စဝင္ၿပီးကတဲက တပ္မဟာ(၁)လက္ေအာက္က ရင္း(၁၁)မွာ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ေနတာ အခုဆိုရင္ ဒုဗိုလ္အရာရွိအဆင့္ထိ ေရာက္ရွိေနပါၿပီရွင္။ တစ္ႀကိမ္တစ္ခါမွလည္း KIA အေပၚမွာ သစၥာမဲ့တဲ့ အလုပ္မ်ဳိး၊ အေျပာအဆိုမ်ဳိးေတြ မျမင္ဘူး၊ မၾကားဘူးပါဘူးရွင္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ဒီေန႔ဒီခ်ိန္ထိ သစၥာရွိရွိနဲ႔ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္မေယာက်ာ္းရဲ႕အသက္ကို ကၽြန္မနဲ႔အတူ ကေလးႏွစ္ေယာက္ရဲ႕မ်က္ႏွာကို ငဲ့ညာေသာအားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ကခ်င္ျပည္နယ္ႀကီး လြတ္လပ္ေရးရဖို႔အတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း ေထာက္ထားငဲ့ညာၿပီး အျပစ္မွလြတ္ေျမာက္ဖို႔ ကယ္တင္ေပးလုိေစေၾကာင္း ေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္ရွင္။ 


No comments:

Post a Comment